Tajné zprávy v dětských kresbách 13.1.2026
Na webináři projdeme:
- význam kresby pro dítě (a pro člověka obecně)
- zásady přístupu k dětskému výtvarnému projevu
- stručná „kuchařka“ - symboly, tvary, barvy… a jejich význam
- co dělat s našimi zjištěními
- jak děti (ne)vést
- ukázky a příklady z praxe, aneb opravdu to funguje
- tipy k aktivitám zaměřené na různé problémy
Dětský obrázek je branou do fascinující říše symbolů a příběhů, ve kterých se odráží jeho vnitřní svět. Abychom je ale byli schopni vidět a díky tomu tak dítěti lépe rozumět, potřebujeme rozumět tomu, že tato malá dílka jsou skutečnými dopisy, komunikací. A jsou o to více, když dítě necháme kreslit tak, jak je to pro něho přirozené. Jak tyto tajné zprávy ale číst? Můžeme si být jistí, že je interpretujeme správně? Jak dítě vést, aby bylo opravdu autentické? To vše se dozvíte na tomto webináři, který ocení jak rodiče, tak i učitelé.
Těší se na vás lektorka Barbora Jeřábková
Barbora je umělkyně, maminka, výtvarná pedagožka a lektorka na volné noze s širokou pedagogickou praxí. Jejím cílem je propojovat umění, vzdělávání a digitální technologie a předávat inspiraci a nadšení jak dětem, tak i dospělým. K životu potřebuje tvoření a možnost neustále poznávat a učit se nové věci. Fascinuje ji nacházet souvislosti, které nachází ve všem, čemu se věnuje, což je zejména hudební i vizuální umění, vzdělávání, tvorba online obsahu a vymýšlení kreativních blbinek pro malé i dospělé děti. Proto se v Prototýpcích cítí jako doma.
Termín webináře: úterý 13.1.2026 17:00 - 18:30
Pokyny k připojení obdržíte v potvrzovacím emailu po uhrazení objednávky.
Webinář je určený dospělým - pedagogům (resp. rodičům).
Webinář nahráváme a záznam spolu s osvědčením zašleme všem účastníkům - tedy i těm, kteří se nemohou účastnit osobně. Záznam bude k dispozici jeden měsíc.
| Kategorie: | PRODUKTY |
|---|---|
| MĚSÍC: | LEDEN |
| TÉMA: | RUKODĚLNÁ KREATIVITA |
| TYP AKCE: | WEBINÁŘ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
-2.png)